2012年5月29日 星期二

馬爾代夫Cocoa Island & Soneva Gili 11日9夜Honeymoon之旅 (7/5/2012 - 17/5/2012) (上集)


我的網站已搬家啦, 請到以下連結:

http://www.daydaytravel.hk/

2 則留言:

  1. Hi 你好!很喜歡你的blog,的確寫得很全面很立體,十分吸引!
    我有些Coca island 的問題想請教你,請問酒店房一出的樓梯落水係咪已經可以睇到魚仔同珊瑚呢?同埋果度水有幾深呢?你所講既drop off 地方水有幾深呢?因為我唔識遊水又想玩浮潛,請俾啲意見,謝謝!

    回覆刪除
  2. 謝謝你的留言. 酒店房一出的樓梯落水位唔係好多魚同珊瑚, 但有時都會有不速之客, 上面我有一張相就是在我的樓梯落水位拍的, 是一條獅子魚, 我亦在屋底見過一條pufferfish和一條ray, 但相對drop off看到的是差很遠的. 樓梯落水位水深應該在腰或以下的位置(取決於潮漲退), 很安全的. 至於drop off, 其實是一個分界, 你可以想像是一個在水底的懸崖一樣, 懸崖入面都不太深水, 但一到出面就深不見底了. 其實浮潛的話, 不會去drop off出面很遠的地方, 通常是沿著drop off 去游, 最多海洋生物都是在這個懸崖邊, 我可以說這裡浮潛看到的海洋生物, 比其他東南亞地方scuba diving時看到的還要多. 另外, 一般浮潛時都會穿救生衣的, 如果你的partner懂游泳的話, 他帶著你問題應該不大.

    回覆刪除